Sepanjang Berjauhan Dari Blog


Dua minggu lebih rasenye berjauhan dari blog ni, blog kawan-kawan. Memang terlalu sibuk sampaikan nak update blog pon asyik tak berkesampaian jek. Jadi hari ni aku cuma nak expose sikit ape yang aku buat sepanjang mingu-minggu sibuk yang dah berlalu. Maklumlah. Cuti sekolah ni, budak-budak sekolah dapat cuti, tapi aku & geng kene kerja lebih sikit. hehe. Sebenarnya sepanjang lebih kurang dua mingu nih sibuk dengan kerja-kerja kat opis & kerja selaku tukang amek gamba.. Nak tunjuk semua tak best la pulak. Jadi aku tunjuk sebahagian jek. Lagipun gambar-gambar ni bnyak lagi dalam proses post editting...




sujud rays
@ sekitar majlis pernikahan makcik aku
 arghh.. gimme that bicycle
@ sekitar majlis pernikahan makcik aku

muar miniature
@ photoshoot dari tingkat 11 MTC

fenX
@ sessi amek-amek gambar kat Dataran Batu Pahat

opps.. its me :)
@ sessi amek-amek gambar kat Dataran Batu Pahat

dinosour land manipulation
@ sessi amek-amek gambar kat Tasik Y Batu Pahat + Manipulasi

shidashahril studio
@ sekitar studio shoot Shida & Shahril

studio
@ sekitar studio shoot Shida & Shahril

Aku tak leh nak upload sume kat sini sebab nak wat stok upload kat zxara.com .. Hehe.. Tak suprise la plak kalau upload sini banyak. So, ni kire macam sneak peek hasil keje aku la kot :P Ade komen atau cadangan? silakan :)



 
email
myspace
twitter
deviantart
facebook