Solat Itu Wajib, Kematian Itu Pasti

Salam Jumaat kepada semua pembaca. Tergerak berkongsi entri ni selepas tengok video yang dikongsikan oleh @Shahrul Naim, berkaitan solat dan kematian. Video yang memang menarik. Tersentuh hati bila tengok video nih.
Kadang-kadang ada sesuatu yang akan membuat kita sedar akan kesilapan kita. Kita bergelak tawa, bersukaria, tapi kita lupa akan sesuatu yang pasti akan datang dan ianya memang pasti. Ya. Kematian itu pasti . Maka adakah kita semua dah bersedia?? Dari segi amal ibadah ataupun ape je. Kadang-kadang kita lupa akan tunjang dan teras hidup kita; Solat. Aku nak cerita panjang pon tak reti sebab aku cuma insan biasa yang banyak buat silap. So korang tengok la sendiri video ni ye.



via @Shahrul Naim
 
email
myspace
twitter
deviantart
facebook