Kool ke Tak Kool?

Salam Ramadhan semua. Ni ade satu bende aku nak tunjuk kat korang. Aku amek gambar ni mase 15 Sept 2010. Time aku balik beraya nih. Aku lalu kat The Summit Batu Pahat. Ade hotel dalam pembinaan nih. Ape yang korang nampak dalam gambar nih agak-agak?



Nampak tak? Agak agak tak nampak korang tengok pulak gambar bawah ni...





klik gambar untuk saiz sebenar


Haha.. kool tak? Ni gila namenye.. Aku tak dapat bayangkan kalau lah kne tiup angin kencang ke, ape ke. Pehh.. Dah la pakai topi sawah tu jek. Memang tak selamat langsung. Da la tempat tinggi. Aku pulak yang cuak. haha.
 
email
myspace
twitter
deviantart
facebook