Happy Beshday Kakha!!

besday

Yeah!! Pergh. Memang lame tak menaip sejak keje kat tempat baru. Huh.. Bizi pon bizi gak tapi at last dapat gak hapdet blog ni. Well, memang da terlambat sket nak wish nih. At least lambat dalam blog jek. hehe. Untuk pengetahuan, pada 7 April 2010, genaplah usia Miss Kakha 21 tahun. So;

Semoge dimurahkan rezeki, dipanjangan jodoh, semoge sukses selalu dan macam-macam lagi la.

 

Nak taip panjang-panjang sempat. Kite pon lame dah tak jumpe ni Miss Kakha :)). Ape-ape pon, luv u 21 times more lah. hehe..

p/s : adiah redeem nnti hea :)

 
email
myspace
twitter
deviantart
facebook