Resepi demam

resepidemam2 

Wahh. Update jugak nih.. hehe.. Perghh.. Masuk hari ni ade la dkat 2 minggu aku demam.. Dengan keje yang melambak-lambak, makin lambat la aku nak baik demam. Naseb bek Kakha datang Muar..Kurang sikit demam nih. hehe..

Merujuk tajuk diatas (chewah :P ) aku pegi makan 2 hari lepas kat Restoran SK, Sungai Abong , Muar dengan office mate aku. Aku makan nasi ayam penyet (nape die panggil ayam penyet ah?) ngan minum air kelape. Haha.. Indah sunnguh aku rase aritu makan camtu. Jarang aku ni nak makan ala-ala pelik-pelik camtu. Tapi serius puas hati. Yela kan, Nasi ayam penyet kat situ baru RM5.50 jek. Pastu air klape die yang fresh tu baru RM2.50. Orang demam la katekan. Minum pon nak special, minum original style. Hahah. Aku memang suggest sesape yang nak makan ayam penyet boleh la makan kat sini sebab ayam die sungguh menggembirakan. Besa tuh. Kompom kenyang. Dengan sambal belacan die lagi. Pehh.. Lapo lak. Lepas makan je kompom rase gembire :P So, kepade sesape yang nak makan ayam penyet kat Muar, leh la datang sini dan jangan lupe ajak aku skali.. Haha.. Ok la. Next post coming soon..




 
email
myspace
twitter
deviantart
facebook