Kenapa Malaysia Kalah Badminton

Korang sume pasti tau kan yang sekali lagi hero badminton Malaysia kita, Dato’ Lee Chong Wei kalah lagi dengan pemain badminton China ; Lin Dan masa Piala Thomas 2010 hari tu. Aku ni bukan la penganalisis sukan, tapi ape yang aku tengok Lin Dan ni memang superp. Kejam gila. Haha. Tapi aku tetap tak suka Lin Dan sebab die ala-ala poyo. Lin Dan ni dah memang sah lah hebat. Kebetulan pulak ade kawan aku kat facebook share video Lin Dan nih. Korang tengok la sendri gempak ke tak si Lin Dan nih kawal badminton die


 

video dari youku via @MadZee
Hebat gila ah. aku kagum gila bile die masukkan bulu tangkis tu dalam kotak silinder tuh. Dahtu boleh smash lak kat bende tuh. Aku nak sepak bola masukkan dalam gol yang besa tu pon susah ni pulak bulu tangkis nak masukkan dalam kotak die.Pakai tangan pon belum tentu aku boleh. Lagikan nak guna raket badminton Haha. Sumpah kagum.Ape-ape pon, tahniah kat Lin Dan sebab menang Piala Thomas 2010.



 
email
myspace
twitter
deviantart
facebook